چقدر با راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان آشنا هستید؟ فیبروم رحمی در کمین زنان با فشار خون بالا والدین بخوانند| اصول تربیتی و تنبیهی کودک ۴ تا ۶ ساله تفریح‌نکردن، منجربه اختلال در خانواده و افسردگی بانوان می‌شود فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران اعلام آمار مرگ‌ومیر‌های سال ۱۴۰۲ | زنان یا مردان، کدام بیشتر فوت کردند؟ نامه عاشقانه و عارفانه آیت‌الله شهید سیدمصطفی خمینی به همسرش | بازنشر به مناسبت درگذشت بانو معصومه حائری تشریح فعالیت‌های مرکز امور بانوان بنیاد کرامت رضوی کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا ۹۵ درصد سقط جنین ها در کشور مشروع است مادران بخوانند| نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان نیاز به فضاهایی برای شادی دختران و سپری‌کردن اوقات فراغت آنان داریم تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند مواد غذایی موثر در بهبود علائم «یائسگی» بسته‌شدن لوله‌های رحمی و خطر ناباروری در زنان «فاطمه»، اسم رمز صبوری در غزه + فیلم دستگیری و انهدام باندهای قاچاق دختران تاب‌آوری زنانه، قدرت مادرانه
سرخط خبرها
آغاز به کار سامانه همساز در ۲ استان | ارائه رایگان خدمات «مشاوره» به مدت ۵ سال

آغاز به کار سامانه همساز در ۲ استان | ارائه رایگان خدمات «مشاوره» به مدت ۵ سال

  • کد خبر: ۲۱۶۰۰۱
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سامانه همساز با هدف ارائه خدمات جامع و کامل به خانواده‌ها در هیات دولت به تصویب رسیده است و به‌زودی این سامانه به شکل آزمایشی فعالیت خود را در ۲ استان قم و سمنان آغاز خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی در رویداد دردانه که در دانشگاه تهران برگزار شد با بیان اینکه در این سامانه به افراد واجد شرایط خدمات متنوعی ارائه خواهد شد، افزود: در سامانه همساز خدمات مشاوره‌ای برای مدت ۵ سال به خانواده‌های واجد شرایط ارائه می‌شود.

وی توضیح داد: در سال اول، ارائه خدمت به شکل «رایگان» و از سال دوم تا پایان دوره ۵ ساله به دهک‌های یک تا ۷ خدمات رایگان ارائه خواهد شد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه سامانه همساز، رویکردی مشاوره‌ای را دنبال می‌کند اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با افزایش ضریب دسترسی مردم به خدمات این سامانه، زمینه را برای تحکیم پایه‌های زندگی مشترک و دوام و پایداری آن فراهم شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.